joi, 8 iunie 2017

Câștigarea imagini ale concursului nostru fotografie pe săptămână

                                          http

La fel ca mulți oameni, soția mea și am luat de multe ori călătorii în străinătate pentru a vedea alte terenuri cu ideea de a avea o zi oa doua casă sau care se deplasează în altă țară. După ce a fost în imobiliare comerciale timp de 30 de ani în SUA, am văzut construind lucruri spre un alt balon în 2006 și a început călătoria mea spre Panama, țara nașterii mele pentru a vedea ce toate vorbesc a fost de aproximativ. Am dat seama că timpul se scurgea și era timpul să „opri și miros de trandafiri“, așa că am făcut mișcare și aici suntem. Unsprezece ani mai târziu, stresul este plecat, calatorim această țară frumoasă, vom trăi o viață sănătoasă și să mănânce alimente proaspete cultivate chiar în vecinătatea noastră. Panama Advisory Group International a fost format și este o companie de imobiliare licențiat în mod corespunzător în Nation Panama efectuarea de investiții imobiliare și general de afaceri de brokeraj.

          http://www.planetware.com/tourist-attractions/michigan-usmi.htm            

://www.9thing.net/picturesque-lakes/      
                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu